Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Reklamation

Hvis du vil reklamere over din vare købt på Floravie.dk skal du anmelde din reklamation.
Sådan gør du:

  1. Find dit ordrenummer og tag et eller flere billeder af varen, der viser fejlen
  2. Send en email til Kundeservice@floravie.dk og vedhæft billederne. Husk at oplyse dit ordrenummer i mailen samt hvilken emailadresse købet er foretaget med.
  3. Vores kundeservice vil vurdere reklamationen og evt. tilbagebetale beløbet inden for 14 hverdage.

 

Hvordan fungerer reklamationsretten?

  • Hvis du køber en vare og du opdager at der er en mangel som fx en materiale- eller fabrikationsfejl, gælder købelovens regler. Reklamationsretten gælder fra du har købt varen og 24 måneder frem. Hos Floravie stræber vi efter en lynhurtig reklamationsbehandling.

Har du brug for hjælp?

Ofte stillede spørgsmål

Levering

Reklamation

Min ordre