Reklamation
Hvis du vil reklamere over din vare købt på Floravie.dk skal du anmelde din reklamation.
Sådan gør du:
- Find dit ordrenummer og tag et eller flere billeder af varen, der viser fejlen
- Send en email til Kundeservice@floravie.dk og vedhæft billederne. Husk at oplyse dit ordrenummer i mailen samt hvilken emailadresse købet er foretaget med.
- Vores kundeservice vil vurdere reklamationen og evt. tilbagebetale beløbet inden for 14 hverdage.
Hvordan fungerer reklamationsretten?
- Hvis du køber en vare og du opdager at der er en mangel som fx en materiale- eller fabrikationsfejl, gælder købelovens regler. Reklamationsretten gælder fra du har købt varen og 24 måneder frem. Hos Floravie stræber vi efter en lynhurtig reklamationsbehandling.
Har du brug for hjælp?
Ofte stillede spørgsmål
Levering
Typisk skal du forvente at have din pakke inden for 2-3 hverdage. Vi sender ikke i weekenderne.
Du har 14 dages returret på alle ordre foretaget på Floravie.dk. Læs mere om returnering her
Ja, man får gratis levering ved køb for min. 599 kr.
Reklamation
Hvis du vil reklamere over din vare købt på Floravie.dk skal du anmelde din reklamation. Se mere under reklamation
Du skal have dit ordrenummer klar, e-mail samt billeder der viser fejlen på varen og varen som helhed. Læs mere om reklamation her
Min ordre
Du modtager en e-mail så snart din bestilling er gået igennem. Her kan du se ordrestatus. Du får en ny e-mail så snart din ordre er sendt afsted.
Hvis du ønsker at bytte et produkt, skal du returnere produktet og bestille det produkt, du ønsker på en ny ordre. På denne måde kan du være sikker på at varen er på lager og at du modtager den nye vare uden ekstra ventetid.
Læs mere om returnering her